Strona główna | Regulamin konkursu | Galeria | Kontakt

REGULAMIN
Szkolnego Konkursu Fotograficznego
Rozmiar: 3160 bajtów

Organizator:   Szkoła Podstawowa nr 6 im. Juliusza Słowackiego w Sosnowcu

Koordynator konkursu:   mgr Gabriela Źrałek

Czas trwania konkursu:    luty – maj 2008

Strona internetowa konkursu:    www.konkursSP6.republika.pl

Cele konkursu:
  • zachęcenie uczniów do twórczej pracy z aparatem fotograficznym,
  • umożliwienie fotografującym uczniom zaprezentowania swojego dorobku,
  • rozwijanie zainteresowań i pasji fotograficznej,
  • upowszechnienie i popularyzacja fotografii jako dziedziny sztuki,
  • kształcenie umiejętności obserwowania otaczającego nas świata.
Zasady konkursu:
  1. Uczestnikami konkursu mogą być tylko uczniowie Szkoły Podstawowej nr 6 w Sosnowcu.
  2. Konkurs podzielony jest na 3 etapy, z których każdy trwa około miesiąca. W każdym etapie organizator ogłasza dwa tematy, na które należy zgłaszać swoje prace (razem będzie zatem 6 kategorii tematycznych).
  3. Każdy z uczestników może zgłosić maksymalnie 3 zdjęcia w każdej z sześciu kategorii.
  4. Interpretacja tematów zależy od fotografującego.
  5. Zgłaszane fotografie nie mogą być modyfikowane w programach graficznych.
  6. Wszystkie zgłoszone zdjęcia zostaną umieszczone w galerii konkursowej na stronie internetowej konkursu www.konkursSP6.republika.pl
  7. Oceny zdjęć dokona powołane przez Organizatora Jury, które w każdej kategorii tematycznej przyzna nagrodę główną.
  8. Dodatkowo w każdej kategorii przyznane zostaną po dwa wyróżnienia, wyłonione poprzez głosowanie internautów na internetowej stronie konkursu.
  9. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone po zakończeniu wszystkich trzech etapów.
  10. Zgłoszenie prac do konkursu jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na ich publikację w wydawnictwach wszelkiego typu, wydawanych przez Organizatora oraz w internecie, wraz z podaniem nazwiska autora.
Format zdjęć i warunki ich dostarczenia:
  1. Do konkursu można zgłaszać wyłącznie zdjęcia w formie elektronicznej (z aparatów cyfrowych).
  2. Uczestnik konkursu musi być autorem zgłaszanych prac.
  3. Zdjęcia powinny mieć format co najmniej A4, o rozdzielczości nie mniejszej niż 72 dpi.
  4. Do każdego zdjęcia należy dołączyć następujące informacje:
    • imię i nazwisko autora,
    • klasę,
    • tytuł zdjęcia,
    • kategorię tematyczną, do której zgłaszana jest praca.
  5. Zdjęcia wraz z wymaganymi informacjami należy dostarczyć do p. Gabrieli Źrałek (sala 51) w formie elektronicznej (na nośniku typu płyta CD, dyskietka itp.) lub przesłać na adres e-mailowy: migawka2008@interia.pl w terminach ustalonych oddzielnie dla każdego etapu.

Copyright © 2008 MIGAWKA. All rights reserved. Designed by TemplatesLand